Luuk zoekt een huis met een tuin

“Ik ben een lieve rustige verlegen kater”

Hoi, ik heet Luuk. Ken je mijn beroemde naamgenoot cowboy Lucky Luke en zijn paard Jolly Jumper? Nou net als hij ben ik ook erg ‘Lucky’. Want ik mag in gestrekte draf naar een fijn huisje toe! Laat jij mij gauw binnen?

Samen met een heleboel andere katten woonde ik in een huisje. We woonden daar met veel te veel katten. Dat kon niet langer zo doorgaan. Daarom ben ik naar Stichting Zwerfdier gebracht. Dat vond ik eerst best verdrietig, maar het was de enige oplossing. Inmiddels ben ik eroverheen. Nu wil ik graag naar een heerlijk huisje, waar ik mij helemaal ‘lucky’ kan voelen!

Mijn karakter is lief, rustig en nieuwsgierig. Wel ben ik verlegen als ik je nog niet ken. Weet je wat je goed kunt gebruiken om een vertrouwensband met mij op te bouwen? Lekkere hapjes en dan vooral liquid snack! Dat vind ik echt zó lekker! Als je mij dat geeft, kom het vast helemaal goed tussen ons!

Graag woon ik bij 1 of 2 ervaren, geduldige baasjes die ervaring hebben met verlegen katten. Die tijd en geduld hebben om mij te laten wennen. Kinderen houd ik niet van. Dus daarmee wil ik niet samenwonen. In het begin kan ik een terugslag krijgen. Houd je daar goed rekening mee?

In mijn nieuwe huisje moet één andere sociale kat wonen. Ik mag absoluut NIET als enige kat bij je wonen. Aan honden ben ik niet gewend. Dus ik wil geen Rataplan in mijn nieuwe huisje hoor! Gewoon een fijn relaxt huisje is ideaal voor mij. Een heerlijke tuin is een must. Buiten zijn vind ik het lekkerste dat er is!

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Vecht in Heerhugowaard.

Denk jij nu, voor deze cowboy heb ik wel een plaatsje vrij? Heb jij tijd en geduld om mij te laten wennen? En heb jij een kast vol liquid snack én een kattenvriendje? Dan hoop ik dat je snel naar mij toekomt op je stalen ros! Houd je er rekening mee dat ik niet meteen naar je toekom als je naar mij komt kijken? Howdy van Luuk!

Luuk

kater