Mochi zoekt een huis met tuin

“Ik ben een lieve aanhankelijke knuffelpoes”

Hallootjes! Hier ben ik dan, poes Mochi. Ik ben een héle speciale poes en wel hierom. Zoals je ziet is mijn vacht wit met zwart. Maar dat is niet alles hoor! Op mijn rug zit een heel mooi hart. (Kijk maar op de foto). Ik heb dus twee hartjes: Een hart ‘van zwart’ én een hart van goud!! Dus ik ben met recht een HARTendiefje!

Al twee weken lang sliep ik onder de veranda van een huis. Daar leek ik het naar mijn zin te hebben. Maar het was natuurlijk geen plek voor een jonge poes. De VKA, Vermiste Katten Alkmaar, checkte mijn chip. Die had ik wel maar deze was niet geregistreerd. Daarom brachten ze mij naar Stichting Zwerfdier. Nu mag ik een eigen huisje zoeken. Daar heb ik hartstikke veel zin in!!

De schrijfster van de site vroeg of ik mijzelf kon omschrijven. Nou, daar komt ie: Ik ben heel erg lief, aanhankelijk, gezellig, energiek, speels, dól op aandacht en knuffels en….zo kan ik nog wel even doorgaan, hihi. Oh ja, in alle eerlijkheid ben ik ook ietwat schrikkerig. Dat heeft vast met mijn zwerversverleden te maken. Dat was niet allemaal rozengeur en maneschijn, kan ik je vertellen.

Spelen vind ik superleuk. Na het spelen relax ik heerlijk rustig in een mandje. Als ik geaaid word, draait mijn spinmotor op volle toeren. Zó lief. Ooh ja, ik ben dol op lekkere hapjes en natvoer natuurlijk. Daarvoor kan je mij ’s nachts wakker maken! Dat wil ik dan ook elke dag eten in mijn huisje. Graag klets ik met je. Mijn miauwtje is dan ook heel schattig.

Graag zoek ik een liefdevol en gezellig huisje. Alleen bij volwassen baasjes. Want kinderen zijn echt te druk voor mij. LET OP: Het is belangrijk dat ik veel aandacht krijg. Daarom wil ik dat mijn baasjes parttime werken. Andere dieren vind ik niet leuk. Daarom wil ik als enige kat bij jou wonen. Een tuin bij mijn huisje is heerlijk. Daarin kan ik lekker ravotten. Maar ook relaxen in het zonnetje. Zó chill!

Heb jij ook een HART van goud, net als ik? Maar vooral, pas ik in jouw gezellige huishouden? Dan heet ik jou van HARTe welkom voor een date met mij. Lijkt jou dat ook gezellig? Top, mij ook! Knuffel van HARTendiefje Mochi.

Mochi   -   geplaatst

01-04-2022