Tijger zoekt een bovenwoning zonder balkon of met afgesloten balkon

“Ik ben een lieve verlegen poes”

Hoi, ik ben Tijger. Mijn lievelingsliedje is “Eye Of The Tiger” van de popgroep Survivor. Je kent het vast wel. Het swingt de pan uit! Ik miauw het altijd uit volle borst mee. Dat klinkt echt prachtig! Als je er oren naar hebt (én als je een oogje op mij hebt, hihi) kom je maar snel luisteren (én kijken)!

Mijn baasje is helaas overleden. Daarom woon ik nu bij Stichting Zwerfdier. Eerst was ik best wel verdrietig. Maar daar ben ik inmiddels overheen. Nu wil ik graag naar een heerlijk huisje. Daar hoop ik weer nét zo gelukkig te worden. Ik kan haast niet wachten!

Mijn karakter is lief, verlegen en aandoenlijk. Ik heb een hele lieve uitstraling. Kijk maar op de foto’s. Als ik je nog niet ken, ben ik heel verlegen en terughoudend. Als ik bij jou woon, wil ik jou eerst goed leren kennen. Daarna mag jij mij zachtjes aaien. Mijn verzorgers die mij rustig benaderen, mogen mij al aaien. Zij hebben daar een slim trucje voor. Ik ben namelijk dol op snoepstaafjes van het merk Vitakraft. Deze eet ik voorzichtig uit je hand. Met je andere hand kan je mij dan aaien. Zo kan ik eraan wennen dat jij mij aait. Én ik krijg een lekker hapje. Twee vliegen in één klap, hihi. Als jij dit thuis ook zo aanpakt, met rust en in mijn tempo, komt het helemaal goed!

Graag woon ik bij 1 of 2 ervaren en rustige baasjes. Baasjes die gewend zijn aan heel verlegen en terughoudende katten. Het is belangrijk dat zij tijd en veel geduld hebben om mij te laten wennen. Aan kinderen ben ik niet gewend. In mijn nieuwe huisje mogen dus geen kinderen wonen. Als ik in een nieuw huisje ga wonen, zal ik in het begin van slag zijn. Dat kan best wel lang duren. Houd je hier rekening als ik bij jou kom wonen?

LET OP: Graag woon ik samen met één of meerdere katten in een huisje. Het is belangrijk dat dit makkelijke en sociale katten zijn. Ik mag dus NIET alleen in een huisje wonen. Houd je hier rekening mee als je mij in huis neemt?

Ik ben op zoek naar een rustige bovenwoning met of zonder balkon. Ik ben namelijk niet gewend om naar buiten te gaan. Ook ben ik niet heel avontuurlijk aangelegd. Als er een balkon is, moet deze wel afgesloten balkon. De mensen van Zwerfdier kunnen je goed vertellen hoe je jouw balkon het beste kunt afsluiten.

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Spilstraat in Alkmaar.

Heb jij een oogje op mij? En heb jij er wel oren naar als ik voor jou “Eye Of The Tiger” miauw? Maar vooral, vind je het niet erg dat het best even kan duren voordat ik gewend ben? En heb jij die rustige bovenwoning en één of meer kattenvriendjes voor mij? Dan hoop ik je snel te zien! Houd je er rekening mee dat ik dan niet meteen naar je toekom? Knipoogje van Tijger.

Tijger   -   geplaatst

01-09-2021