Iggy heeft een nieuw huisje

Mooi nieuws over adoptiekater Iggy! Een paar dagen geleden is deze lieve kat naar een eigen huisje vertrokken. Iggy is helaas ongeneeslijk ziek (hij heeft een tumor aan zijn kaak), maar gelukkig voelt hij zich nog goed. Inmiddels is duidelijk dat Iggy het erg naar zijn zin heeft op zijn nieuwe plekje. Hij maakt ook al regelmatig een ommetje in de tuin. En het leuke is dat de medewerkers en vrijwilligers hem dan zien lopen; hij woont namelijk bij onze waarnemend beheerder Martha en haar tuin grenst aan ons pand. Wij wensen Iggy en zijn nieuwe baasje nog een fijne tijd toe met elkaar. Het ga je goed lieve Iggy; wij hebben van je aanwezigheid genoten!

11 oktober 2018

Iggy

26-01-2004
26-07-2018
13-08-2018
Iggy
<     Hiddes
Jackie     >

Iggy adopteren

Wilt u Iggy adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.