Leo (voorheen Rajah)

Rajah heet nu Leo. Leo hebben we aan het einde van de zomervakantie bezocht nadat we zijn facebook oproep zagen. Zonder twijfel is hij meegegaan naar huis en het leek direct alsof hij altijd al bij ons was. De klik met onze andere kat was er ook direct en het wennen verliep relaxt voor iedereen. Leo blijkt over hele mooie leuke eigenschappen te beschikken, passend bij ons gezin. Hij houdt van voorlezen (en dan ook precies ónze lievelingsboeken), knutselen en tekenen (en mag dan de kleurpotloden aanwijzen die hij het mooiste vindt), maar samen houten puzzels maken is zijn favoriet! Eigenlijk alles waarbij hij naast iemand van ons mag zitten of liggen is favoriet! Leo is heel dankbaar voor alle kusjes en knuffels die hij hier krijgt en zit dan met z’n ogen dicht na te genieten. Maar sowieso heeft hij vaak zijn ogen dicht…want hij slaapt veel. En hij snurkt. Hard! Heel hard! Hoorbaar door het hele huis. Wij kunnen ons niet voorstellen dat Leo toch zeker al 12 jaar rondzwierf en geen echt eigen huis had en met zijn verwondingen is achtergelaten. Zo’n lieverd…. Zijn oude dag mag hij warm en met heel veel liefde bij ons blijven doorbrengen. Want wat zijn we blij met deze lieve mooie tevreden oranje snurkende knuffelkont!

Leo (voorheen Rajah)