Bibber en Yuki (voorheen Bugles)

Yuki (voorheen Bugles) is een hele actieve kitten. Met spelen vliegt hij overal bovenop en is er als eerste bij. Hij overruled zijn broer Bibber af en toe. Maar aangezien Bibber rustiger is qua karakter gaat dit prima. Het is een leuk duo die ook veel aan elkaar heeft. Ze zoeken elkaar vaak op om door het huis te rennen, of bij elkaar te slapen. Ze vinden apart slapen ook lekker. Ieder zijn eigen plekje. Yuki is echt een schootkat geworden. Hij kan uitgebreid bij je komen liggen om te gaan slapen en geaaid te worden.

Bibber is in eerste instantie afwachtend, maar toch ook heel nieuwgierig. Hij heeft veel aan de aanwezigheid van zijn broer Yuki, maar laat zich ook vaak de speeltjes ontnemen door zijn broer die werkelijk overal bovenop zit. Bibber gaat wat rustiger door het leven is minder snel moe en gaat ook wat later slapen dan zijn broer. In deze alleentijd kan hij heerlijk rustig spelen en de aandacht van ons vragen. Het is geen schootkat en houdt er niet van om opgetild te worden, maar op bepaalde tijden komt hij bij één van ons om kopjes te komen geven. Dat vindt hij heerlijk en is dan luid aan het spinnen. Verrassend genoeg was Bibber heel relaxed met het vuurwerk met de jaarwisseling terwijl zijn broer heel bang in een hoekje zat. Hij blijft ons verrassen.

Bibber en Yuki (voorheen Bugles)