Myla

Het gaat ontzettend goed met Myla en we zijn heel blij met haar als aanvulling in het gezin. Ze is actief, speelt graag met onze andere poes Brownie, makkelijk in omgang en eigenwijs. Myla en Brownie zijn echt de perfecte match. Ze verschillende als dag en nacht (Brownie is terughoudend en schrikt snel van harde geluiden) maar daardoor vullen ze elkaar juist goed aan. Ze spelen elke dag met elkaar. Ook gaat Myla graag naar buiten toe voor een rondje om en om alles te besnuffelen. Ze blijft in de buurt en wrijft met haar pootjes over het raam als ze weer naar binnen wilt. Ook kan mijn zoon haar overal mee naar toe slepen en met haar spelen. Mijn man is echt een match met Myla en ik met Brownie. Zo krijgen ze allebei genoeg aandacht en vult het ons gezin perfect aan.

Myla