Mo

Alles gaat goed met Mo. Wij zijn heel blij met deze vrolijke, gezellige, slimme flipperkast. Hij heeft nadat we hem hadden opgehaald een paar dagen in de televisie kast gezeten, het was in het begin erg spannend voor hem. Maar dat heeft niet lang geduurd. Hij was in het begin vooral heel bang om iets fout te doen, dat verdwijnt gelukkig beetje bij beetje. Mo is een nieuwsgierige jongen die graag speelt. Hij vindt het gezellig als we er zijn dan is hij altijd in de buurt. Maar we hebben niet de indruk dat hij het vervelend vindt om als enigste kat hier te wonen. Alleen zijn vindt hij ook niet erg. We denken dat hij het heerlijk gaat vinden om straks naar buiten te gaan. Hij houdt via het zolderraam nauwlettend de kippen van de buren in de gaten en alle vogels in de tuin. We willen nog even wachten tot hij helemaal aan ons gewend is want we denken dat hij dan flink op onderzoek gaat. Alles is ook zo interessant. Verder kunnen we vertellen dat hij goed eet, ook zijn blaas brokken. Hij drinkt goed en doet alles netjes op de bak.

Mo