Bella wil graag samen met Boef naar een huisje

Boef en ik zijn geboren op het mooie Curaçao. Daar waren wij vier pootjes op een buik. Nu wonen wij in Nederland en nog steeds zijn wij onafscheidelijk. Daarom willen wij graag samen naar een nieuw huisje.

Ons baasje heeft afstand van ons gedaan omdat wij niet meer de zorg kregen die wij nodig hadden. In Curaçao woonden wij in een huis met veel katten en honden. In Nederland woonden wij samen en zijn dus lange tijd geen andere dieren gewend. Bij Zwerfdier trek ik mij weinig aan van andere katten.

Mijn karakter is lief en bescheiden. Ik ben nieuwsgierig naar mensen maar kijk eerst de kat uit de boom. Het duurt even voordat ik aan je gewend ben. Wil je hier rekening mee houden als je mij in huis neemt? Kinderen ben ik niet gewend, die vind ik ook niet leuk. Daarom wil ik in een huis zonder kinderen wonen.

Boef en ik zijn echte vriendjes van elkaar. Wij verschillen duidelijk van karakter. Ik ben de bescheiden en verlegen poes. Boef is meer de voortrekker en de durfal. Zodoende vullen wij elkaar mooi aan. Leuk hè?

Heb jij een huis met een tuin, geen kinderen en geen andere dieren? En vind jij het leuk om een lieve poes en kater een warm huis te geven? Dan ben je van harte welkom om ons te ontmoeten. Groetjes van Bella (en Boef natuurlijk).

Bella   -   geplaatst

18-12-2016