Bella wil graag samen met Boef naar een huisje

Boef en ik zijn geboren op het mooie Curaçao. Daar waren wij vier pootjes op een buik. Nu wonen wij in Nederland en nog steeds zijn wij onafscheidelijk. Daarom willen wij graag samen naar een nieuw huisje.

Wij wonen voor de tweede keer bij Stichting Zwerfdier. Ons eerste baasje heeft afstand van ons gedaan omdat wij niet meer de zorg kregen die wij nodig hadden. In Curaçao woonden wij in een huis met veel katten en honden. In Nederland woonden wij als enige dieren in een huis. Dat was veel prettiger voor ons. In ons tweede huisje bleek ons baasje allergisch te zijn voor katten. Dat was heel jammer want wij hadden het daar goed naar onze zin.

Mijn karakter is lief en bescheiden. Ik ben nieuwsgierig naar mensen maar kijk eerst de kat uit de boom. Het duurt even voordat ik aan je gewend ben. Daarom zal ik in het begin ook terughoudend op je reageren. Wil je hier rekening mee houden als je mij in huis neemt? Als ik op mijn gemak ben, vind ik het fijn om te spelen met een verenstokje. Dan word ik heel fanatiek. Zó leuk!

Kinderen ben ik niet gewend, die vind ik ook niet leuk. Daarom wil ik in een huis zonder kinderen wonen. Van andere dieren trek ik mij niet zoveel aan. Toch wil ik alleen met Boef in een huisje wonen, als enige dieren.

Boef en ik zijn echte vriendjes van elkaar. Wij verschillen duidelijk van karakter. Ik ben bescheiden en verlegen. Boef is meer de voortrekker en de durfal. Zodoende vullen wij elkaar mooi aan. Leuk hè?

Heb jij een huis met een tuin, geen kinderen en geen andere dieren? En vind jij het leuk om een lieve poes en kater een warm huis te geven? Dan ben je van harte welkom om ons te ontmoeten. Groetjes van Bella (en Boef natuurlijk).

Bella

18-12-2016
Gecastreerd
Kan met andere dieren