Billy zoekt een huis met tuin in een rustige buurt

“Ik ben een aanhankelijke speelse knuffelkat”

Hoi! Ik ben Billy. Ook wel Billy the Kid voor intimi. Dat klinkt namelijk veel stoerder! Billy the Kid was een legendarische revolverheld uit het Wilde Westen. Maar ik lijk helemaal niet op hem hoor. Legendarisch ben ik zeker. Maar of ik een held ben…..dát valt te betwijfelen. Misschien een (revolver)held op sokjes, haha!

Voor de tweede keer woon ik bij Stichting Zwerfdier. In mijn eerste huisje kreeg ik problemen met plassen. Dit was toen hun kindje begon met lopen. Dat leverde mij waarschijnlijk heel veel stress op. De dierenarts onderzocht en opereerde mij. Toen het weer goed ging, vertrok ik naar een fijn huisje. Maar tot mijn grote verdriet is mijn baasje overleden. En ben ik weer naar Zwerfdier gebracht. Nu zoek ik weer een nieuw huisje. Overigens ben ik nu volkomen zindelijk hoor. Al mijn behoeftes doe ik keurig op de kattenbak!

Mijn karakter is lief, aanhankelijk, gezellig en speels. Ik kan heel goed alleen spelen. Maar weet je wat ik nog leuker vind? Samen met jou spelen! Apporteren vind ik zó leuk om te doen. Gooi een speeltje weg en ik breng het terug. Leuk hè? Als je mij in huis neemt wordt het een vrolijke boel. Aandacht van mensen vind ik leuk. En knuffelen vind ik fijn. Maar al te lang aaien vind ik niet altijd prettig. Dat is iets om rekening mee te houden. Oh ja, ik ben echt een gezelligheidsdier. Heerlijk vind ik het om bij jou in de buurt te zijn.

Zal ik eens wat leuks vertellen? Als er mensen de kamer inkomen, loop ik erop af om ze te begroeten. Graag wil ik dan aandacht. Dan miauw ik: “Hartelijk welkom! Komt u voor mij? Fijn, dan miauw ik wat meer over mijzelf!” Leuk hè?

Graag wil ik een rustig huisje bij een of twee volwassen baasjes. Baasjes die ervaring hebben in de omgang met katten. Kinderen vind ik niet leuk. Daarom wil ik in een huis zonder kinderen wonen. Andere katten vind ik niet leuk. Daarom wil ik graag als enig dier bij je wonen. Een tuin bij mijn huisje vind ik fijn. Maar het is wel belangrijk dat mijn huisje in een autoluwe buurt staat. Gewoon gezellig in een rustige wijk. Dat is het fijnst voor mij.

BELANGRIJK: Vanwege mijn blaas eet ik CD brokken. Dit zijn blaasbrokken. Gelukkig vind ik die brokjes lekker. Daarnaast eet ik gewoon natvoer. Dat vind ik zó lekker! Ik ben echt een smulpaap. In mijn nieuwe huisje wil ik elke dag natvoer eten. Omdat ik onzindelijk ben geweest, moeten er in mijn nieuwe huis twee kattenbakken staan. De mensen van Zwerfdier kunnen je hierover goed voorlichten.

BELANGRIJK: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de Landman in Koedijk en de Sloestraat in Alkmaar.

Ben jij op zoek naar een lieve, speelse kat? Die ook nog eens heel aanhankelijk is? Kortom een legendarische (revolver)held (op sokjes) als in het Wilde Westen? Dan zijn wij een match. Bel je snel voor een afspraak? Leuk! Dan miauw ik jou van harte welkom! High five van Billy (the Kid).

Billy   -   geplaatst

01-03-2019