Bono zoekt een huis met tuin

Hey, ik ben Bono. Mijn lievelingsliedje is “I Stil Haven’t Found What I’m Looking For”. Dat miauw ik altijd met volle borst mee! Het is gezongen door Bono, de leadzanger van de band U2. De titel van het liedje is mij op het lijf geschreven. Namelijk ik ‘vond nog steeds niet waarnaar ik op zoek was’: Een ‘Forever Home’!

Door omstandigheden kwam ik bij Stichting Zwerfdier terecht. Bij binnenkomst was ik lief, ik liet mij goed nakijken. Over mijn verleden is niks bekend. Dat ben ik allemaal vergeten. Maar vanaf nu maak ik nieuwe herinneringen. Want tot mijn grote blijdschap mag ik op de site: Mijn zoektocht naar een ‘Home’ is begonnen. YES!

De schrijfster van de site vroeg naar mijn karakter. Nou, daar komt ie: Ik ben heel erg lief, aanhankelijk en dol op mensen. Heerlijk vind ik het om geaaid en geknuffeld te worden. Dan draait mijn spinmotor op volle toeren! Echt heel lief. Ook ben ik speels. Met een balletje of speeltje ga ik helemaal uit mijn dak! Lekker fanatiek word ik dan. Als ik lekker gespeeld heb, relax ik heerlijk in een mandje. Rustig even bijkomen.

Soms ben ik wat stressgevoelig. Van teveel geluid of gedoe om mij heen, raak ik geïrriteerd. Dan wil ik graag dat jij mij met rust laat. Want anders kan ik soms uithalen. Houd je hiermee rekening als je mij in huis neemt?

Graag zoek ik een liefdevol en gezellig huisje. Bij 1 of 2 ervaren baasjes. Baasjes die mij leren lezen wanneer ik gestrest ben. Maar ook die mij willen verwennen met aandacht en spelletjes. Want daaraan heb ik zo’n behoefte. Het is dan ook belangrijk dat ik veel aandacht krijg. Daarom wil ik dat mijn baasjes parttime werken.

Ik zoek een huis met een tuin. Daarin kan ik lekker ravotten of chillen in het zonnetje. Van andere dieren krijg ik stress. Daarom wil ik als enig dier bij jou wonen. Dan krijg ik lekker alle aandacht, hihi. Kinderen zijn te druk voor mij. Daarmee wil ik dan ook niet samenwonen.

BELANGRIJK: Zoals je ziet ben ik een witte kat. Deze zijn vaak doof. Ik ben NIET doof. Mijn gehoor is prima in orde. Nog een punt van aandacht is de huid mijn oren. Deze kunnen verbranden in de zon. Daarom moeten zij worden ingesmeerd als ik naar buiten ga. De mensen van Zwerfdier informeren je hierover.

Zoals je ziet heb ik twee verschillende kleuren ogen. Mijn rechteroog is oranje, mijn linkeroog is blauw. Dit heet “Odd-eyed”. Met beide ogen zie ik alles uitstekend.

Zorg jij ervoor dat ik ‘vind waarnaar ik op zoek was’? Namelijk, een ‘Forever Home’! En pas ik in jouw huishouden? Dan hoop ik dat jij snel belt naar Zwerfdier. Wie weet miauwen wij dan samen wel mijn lievelingsliedje: “I still Haven’t Found What I’m Looking For”! Super, ik verheug mij nu al. Bye!! Hug van Bono.

Bono   -   geplaatst

01-11-2021