Dibi wil samen wonen met Rixie

Lange tijd woonden Rixie en ik in een leuk huis met een tuin. We waren gewend om naar buiten te gaan, heerlijk in de frisse lucht. Nu gaan onze baasjes verhuizen naar een bovenwoning. Onze baasjes gunnen ons een tuin omdat wij daar zoveel van houden. Daarom hebben onze baasjes afstand van ons gedaan.

Wij zijn allebei heel lief. Ik ben meer een knuffelkat dan Rixie maar zij is ook goed aaibaar hoor. Wij komen allebei graag naar je toe voor aandacht en aaitjes. Er is een leeftijdsverschil van tien jaar tussen ons maar dat vinden wij niet erg.

Wij kunnen allebei niet tegen het antivlooienmiddel Frontline, dan gaan wij schuimbekken.

Ik ben een mooie grijs cyperse poes met een leuke roze neus. Rixie is zwart. Zij heeft witte sokjes, wit bij haar neus, witte snorharen en een roze neus.

Wij denken samen na over onze toekomst. Heb je een huis met een tuin? Zie je het wel zitten met twee lieve poesjes in huis? Dan nodigen wij jou samen uit om een afspraak met ons te maken. Tot dan, liefs van Dibi en Rixie.

Dibi   -   geplaatst

15-04-2013