Henk zoekt samen met Lars een huis met tuin

“Ik ben een lieve rustige bescheiden kater”

Hai, Henk hier! Als je aan Henk denkt, denk je al gauw aan Henk Schiffmacher. Hij is die bekende tatoeëerder, weet je wel? Hij tatoeëert de meest fantastische figuren. Maar aan míjn lijf geen polonaise hoor! Ik heb geen tattoos nodig. Want ik ben al mooi genoeg van mijzelf!

Een aantal maanden zwierf ik rond op straat. Mijn vinder schakelde de VKA (Vermiste Katten Alkmaar) in. Zij zagen dat ik geen chip had. Toen kwam ik bij Stichting Zwerfdier. In het begin was ik van slag. Maar diep in mijn hart was ik blij dat ik veilig was. Inmiddels ben ik al aardig gewend. Nu is het tijd voor de volgende stap in mijn leven: Een huisje!

Zoals je ziet ben ik een mooie rood-witte kater. Maar graag vertel ik meer over mijn innerlijk. Ik ben lief, rustig, bescheiden en zelfstandig. Ook ben ik best wel alert en onzeker. Vanwege mijn verleden, duurt het even voordat ik jou vertrouw. Maar als ik jou eenmaal goed ken, laat ik mij aaien. Het is fijn als dat rustig en liefdevol gebeurt. Dan durf ik mij te ontspannen en ervan te genieten. Lief hè?

Graag zoek ik een rustig huis bij 1 of 2 liefdevolle baasjes. Baasjes met geduld en ervaring. Die het fijn vinden om een onzekere kat weer zelfvertrouwen te geven. Zodat ik het vertrouwen in mensen weer terugkrijg. Kinderen vind ik niet leuk. Daarom wil ik niet met kinderen wonen. In het begin kan ik een terugslag krijgen. En die kan best wel een tijdje duren. Houd je daar goed rekening mee? Heerlijk vind ik het om naar buiten te gaan. Daarom is een tuintje echt een must!

Als mijn baasjes fulltime werken, vind ik dat prima. Overdag vermaak ik mij prima. ’s Avonds hebben we het weer gezellig samen. Maar als je parttime werkt is dat natuurlijk ook gezellig.

LEUK NIEUWS: Sinds kort ben ik bevriend met Lars! Hij woont in dezelfde kamer als ik. Wij zijn allebei nog wat onzeker en vinden veiligheid bij elkaar. Dat voelt heel goed voor ons allebei. Daarom besloten onze verzorgers dat wij samen een huisje mogen zoeken! Dat vinden wij hartstikke tof. Naast ons tweetjes mag er ook nog een andere kat in ons huisje wonen. Dit moet dan wel een sociale en makkelijke kat zijn. Je hoort het al, dat wordt een gezellige boel!

BELANGRIJK: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de H. Segherslaan in Heerhugowaard en in de buurt van de Vecht in Heerhugowaard.

Denk jij nu: Hé, die Henk en Lars passen heel goed bij mij? Dan hebben wij misschien wel een match. En wie weet heb jij binnenkort een tattoo van ons op jouw arm. Dat zou toch wat zijn hè? Tot snel! Kopje van Henk.

Henk

01-10-2022