Maus wil graag met Miki naar een huisje met een tuin

Ben jij op zoek naar twee aanhankelijke huisgenootjes? Dan zijn wij misschien wel dé katers waarnaar jij op zoek bent!

Wij woonden gelukkig en tevreden in een huisje. Totdat ons baasje vaak weg was. Ook werd ons huis eigenlijk te klein voor ons. Ons baasje gunde ons een beter leven in een groter huis met meer aandacht. Nu mogen wij vanuit Zwerfdier een mooie nieuwe woonplek zoeken.

Wij zijn erg gehecht aan elkaar. Wij vinden het fijn om bij elkaar te zijn. Ook liggen wij soms samen in een mandje. Allebei zijn wij makkelijk in de omgang met mensen. Heerlijk vinden wij het om aandacht te knuffels te krijgen. Belangrijk: In het begin moeten wij erg wennen aan een nieuwe situatie. Dan reageren wij schrikkerig en angstig. Dit geldt meer voor mij dan voor Miki. Het is dus belangrijk om ons de eerste periode rustig te laten wennen.

Heb je mijn mooie felix-tekening op mijn snoet gezien? Leuk hè? Mijn karakter is lief, aanhankelijk en rustig. Ik ga lekker mijn eigen gangetje en ben gelukkig als mijn vriendje Miki in de buurt is. Kinderen zijn wij niet gewend. Dus wij willen in een huisje zonder kinderen wonen. Met andere katten gaan wij goed om. Omdat wij allebei graag buiten zijn, willen wij een huis met een tuintje. Voor onbekende mensen zijn wij terughoudend.

Ben jij na het lezen van mijn verhaaltje enthousiast geworden? Dat komt mooi uit want wij willen jou heel graag ontmoeten? Bel je snel voor een date? Dáág! Maus (en Miki natuurlijk).

Maus

01-06-2009
Gecastreerd
Kan met andere dieren