Miki wil graag met Maus naar een huisje met een tuin

Ben jij op zoek naar twee aanhankelijke huisgenootjes? Dan zijn wij misschien wel dé katers waarnaar jij op zoek bent!

Wij woonden gelukkig en tevreden in een huisje. Totdat ons baasje vaak weg was. Ook werd ons huis eigenlijk te klein voor ons. Ons baasje gunde ons een beter leven in een groter huis met meer aandacht. Nu mogen wij vanuit Zwerfdier een mooie nieuwe woonplek zoeken.

Wij zijn erg gehecht aan elkaar. Wij vinden het fijn om bij elkaar te zijn. Ook liggen wij soms samen in een mandje. Allebei zijn wij makkelijk in de omgang met mensen. Heerlijk vinden wij het om aandacht te knuffels te krijgen. Belangrijk: In het begin moeten wij erg wennen aan een nieuwe situatie. Dan reageren wij schrikkerig en angstig. Ik ben wat dat betreft iets stoerder dan Maus. Het is dus belangrijk om ons de eerste periode rustig te laten wennen.

Heb je mijn bijzondere hazelnootkleurige ogen gezien? Mooi hè? Mijn karakter is lief, aanhankelijk en relaxed. Ik ga lekker mijn eigen gangetje en ben gelukkig als mijn vriendje Maus in de buurt is. Kinderen zijn wij niet gewend. Dus wij willen in een huisje zonder kinderen wonen. Met andere katten gaan wij goed om. Omdat wij allebei graag buiten zijn, willen wij een huis met een tuintje. Voor onbekende mensen zijn wij terughoudend.

Ben jij na het lezen van mijn verhaaltje enthousiast geworden? Dat komt mooi uit want wij willen jou heel graag ontmoeten? Bel je snel voor een date? Dáág! Miki (en Maus natuurlijk).

Miki   -   geplaatst

01-05-2015