Noes wil samen wonen met Zowie

Ben jij op zoek naar twee lieve, relaxte huisgenootjes? Lees dan maar snel ons verhaal.

Lange tijd woonden Zowie en ik in een leuk huis met tuin. Wij hadden een gelukkig leven bij ons baasje. Nu is alles anders. Ons baasje is helaas overleden en wij hebben afscheid moeten nemen van onze vertrouwde omgeving. Nu wonen wij bij Stichting Zwerfdier. In het begin moesten wij wennen aan deze plek, de andere geluiden en de onbekende mensen. Nu gaat het goed met ons. Wij lopen lekker los in de kamer en zitten weer prima in ons vel. Fijn hè?

In het begin van mijn verblijf bij Zwerfdier, was ik een beetje terughoudend. Nu ik meer gewend ben, laat ik mij door mijn verzorgers heerlijk aaien en knuffelen. Ik ben dan ook een makkelijke kat met een zachtaardig karakter. Dol op aandacht ben ik. Als mijn vacht wordt gekamd, kan ik daar erg van genieten.

In mijn vorige huisje, liep ik graag in de tuin. Hier ben ik ook graag buiten. Dan loop ik wat rond of lig ontspannen in een hangmandje of zit op een plankje. Het is dus belangrijk dat mijn nieuwe huisje een tuin heeft. Verder ben ik geen kinderen gewend. Maar de mensen denken dat ik met oudere rustige kinderen, die katten gewend zijn, goed kan omgaan.

Ik ben een slanke cyperse poes met witte sokjes en een witte hals. Zowie is een volslanke cyperse kater met een witte hals en bles. Wij zijn allebei heel mooi, al zeggen we het zelf.

Zowie en ik zijn geen broer en zus, wij schelen twee jaar. Toch zijn wij erg dol op elkaar. Wij zijn graag bij elkaar in de buurt en voelen ons heel vertrouwd met elkaar. Daarom hopen wij op een gezellig huisje waar wij samen kunnen gaan wonen. Dat willen wij heel graag. Lijkt het jou leuk om kennis met ons te maken? Dan ben je van harte welkom bij ons. Misschien tot snel! Liefs van Noes en Zowie.

Noes   -   geplaatst

06-08-2009