Rekel zoekt een huis met tuin samen met Rakker

“Ik ben een verlegen knuffelkat”

Mijn zus Rakker en ik zijn onafscheidelijk. Wij zijn zeg maar acht pootjes op één buik. Lief van ons hè?

Ons baasje is helaas overleden. Daarom zijn wij naar Stichting Zwerfdier gebracht. Wij waren heel verdrietig dat wij ons baasje moesten missen.Maar ook onze bekende woonomgeving is weg. Dat is best wennen allemaal. Toch gaan wij positief de toekomst in! Daarom zoeken wij samen een knus huisje waar wij opnieuw gelukkig hopen te worden.

Mijn karakter is lief, aanhankelijk en verlegen. Als ik jou niet ken, kijk ik de kat uit de boom. Maar als jij mij rustig benadert, wil ik graag aandacht van jou. Dan kroel ik om jouw hand voor knuffels. Als je mij aait, vind ik dat heel fijn. Als je dan goed luistert, hoor je mij spinnen. Dat vinden de mensen heel aandoenlijk.

In mijn nieuwe huisje wil ik alleen met Rakker wonen. Andere dieren en kinderen vind ik niet leuk. Daarom wil ik in een huisje zonder andere dieren en zonder kinderen wonen. In ons vorige huisje woonden wij bij een ouder baasje. Wij zijn dan ook geen drukte gewend. Daarom willen wij graag weer in een rustig huisje wonen. Bij één of twee rustige baasjes. Wij vinden het fijn om naar buiten te gaan. Daarom willen wij een tuin bij ons huisje.

Naast brokjes, vinden wij het heerlijk om blikvoer te eten. Dit willen wij dan ook blijven eten in ons nieuwe huisje. En weet je waar je ons helemaal blij mee maakt? Met kipfilet. Hier smullen wij onze pootjes bij op!

Wie gunt ons, onafscheidelijke broer en zus, een mooie tweede kans? Wij hopen namelijk weer nét zo gelukkig te worden in een nieuw huisje. Knuffel van Rekel (en van Rakker natuurlijk).

Rekel

01-04-2011
18-08-2021
Gecastreerd