Benjamin heeft de zachtste vacht van alle katten in het adoptieverblijf

Ik ben kater Benjamin. Vroeger woonde ik in een gezellig huis met een tuin. En er waren een klein hondje en 12 katten. Dat kon echt niet en mijn baasje moest tot haar verdriet afstand doen van acht katten. Daarom ging ik naar Stichting Zwerfdier. Daarna ben ik nog twee keer geplaatst geweest, maar omdat ik aan wildplassen deed moest ik weer terug naar Zwerfdier.

Nu heb ik al een tijd mijn ‘forever-home’ hier in het adoptieverblijf. Samen met rode kater Appie vorm ik de harde kern van Oranjefans in onze kamer; wij noemen ons dan ook de A(ppie)B(enjamin)-side! Tussen de wedstrijden door luier ik er lustig op los in een hangmatje. Of ik laat mij heerlijk aaien. Wisten jullie dat ik de zachtste vacht heb van alle katten in het adoptieverblijf? Leuk hè? Daarom knuffelt iedereen mij zo graag. Ik ben ook een echte lekkerbek, maar dat zou je niet zeggen als je mijn lijntje ziet. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin met alle natjes en droogjes bij de hand en veel aandacht. Ik ga hier nooit meer weg!

Adopteer mij

Benjamin

01-09-2013
30-03-2015
In adoptieplan
08-07-2015
Plaatsbaar
Benjamin

<     Appie
Björn     >

Benjamin adopteren

Wilt u Benjamin adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.