Huisje gezocht

De katten die u hieronder ziet afgebeeld zoeken een nieuw tehuis. Van iedere kat ziet u een foto en een korte omschrijving. Ook kunt u lezen wat voor soort leefomgeving wij voor de kat zoeken. Kittens worden niet op onze site gepresenteerd. Alle katten zijn ingeënt, gechipt, ontwormd, ontvlooid en gesteriliseerd/gecastreerd. Dit geldt ook voor de kittens: de poesjes zijn al gesteriliseerd bij plaatsing. De katertjes worden gecastreerd als zij vijf maanden oud zijn. De eigenaar krijgt een verwijsbrief voor castratie bij één van onze vaste dierenartspraktijken. De jonge katertjes worden alleen geplaatst bij mensen die akkoord gaan met deze voorwaarde.

Plaatsingstarief

Als u een kat bij ons ophaalt, vragen wij u een bijdrage in de kosten. Naast de algemene kosten voor huisvesting en personeel, maken we ook kosten voor bijvoorbeeld inentingen, chippen/registreren, sterilisaties/castraties en voeding van de katten. Onze stichting krijgt maar beperkt subsidie van de gemeente en moet zich grotendeels zelf bedruipen.

Bezichtiging alléén op afspraak

Als u belangstelling heeft voor een kat in het algemeen of voor een specifieke kat, vindt altijd een plaatsingsgesprek plaats. Hierbij bespreken we wat uw thuissituatie is en welke kat geschikt is voor u. Daarom werken wij alleen op afspraak.

Kat in het echt zien?

Neem voor een afspraak telefonisch contact met ons op:

De hoogte van de bijdrage:

Katten van 0 tot 1 jaar€ 110
Katten van 1 tot 5 jaar
Katten van 6 tot 10 jaar
Katten ouder dan 10 jaar

(wijzigingen voorbehouden)

Chewey

Ik ben een kat met karakter

Gereserveerd

Hommes