De medewerkers

Hieronder kunt u kennismaken met het team van Stichting Zwerfdier en Pension Felis. Van links naar rechts: Marise Bellaart, Denise Meijer (beheerder), Denise Reus (beheerder), Sjors Markenstein en Demi van der Ploeg.

Het adoptieteam

Het Adoptieteam bestaat uit een aantal vrijwilligers van Stichting Zwerfdier. Samen geven zij het Adoptieplan handen en voeten. Naast hun reguliere taken onderhouden zij de band tussen adoptanten en katten. Dit doen zij via correspondentie en het organiseren van bezoekmiddagen. En natuurlijk alles wat daar verder nog bij komt kijken.

Leden adoptieteam (op de foto van links naar rechts): Miek Hueting (coördinator en secretariaat), Biggi van Nassauw, Willy la Fèber, Tanja van Raaphorst, Nico Cremer, Diny Vis en Evelyn Borgen.

Het bestuur

Voorzitter Miek Hueting