Donder heeft het erg naar zijn zin in het adoptieverblijf

Ik ben kater Donder. Lang geleden heb ik een huisje gewoond, maar omdat ik daar niet genoeg aandacht kreeg, ging ik onzindelijk gedrag vertonen. Daarom ben ik naar Stichting Zwerfdier gebracht. Ik heb heel vaak traantjes in mijn ogen. Niet van verdriet omdat ik hier woon hoor, maar omdat ik chronische niesziekte heb. Nee, ik heb het hier juist erg naar mijn zin. Weet je hoe ik dat uit? Vaak ga ik lekker ‘kneden’. Dan duw ik met mijn pootjes in een kussen of hangmatje. Daarbij miauw ik dan van genot. Dat ‘kneden’ geeft aan dat ik mij hier goed en geborgen voel. En als ik dat doe, krijg ik gegarandeerd de aandacht die ik wil. De mensen zijn dan direct vertederd en gaan mij lekker aaien. Heerlijk vind ik dat!

Soms ben ik nog wel eens onzindelijk, bijvoorbeeld als ik niet snel genoeg naar mijn zin aandacht krijg. Maar ja, daarom woon ik tenslotte hier en niet in een huisje.
Regelmatig loop ik de tuin in om een rondje te wandelen of om even te gaan zonnebaden. En als je mij niet buiten vindt, lig ik lekker binnen op een krabpaal te slapen. Mijn favoriete paal staat in kamer 6. Het rode hangmandje is mijn favoriete plek. Ik voel me hier hartstikke gelukkig en donder nooit meer op!

Adopteer mij

Donder

Geslacht
Kater
Geboren
26-03-2011
Opname
07-11-2015
In adoptieplan
25-05-2016
Plaatsbaar
Nee
Donder

<     Butler
Gizmo     >

Donder adopteren

Wilt u Donder adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.