Kissa is onze voetbalster

Ik ben poes Kissa. Ik heb niet alleen een hele mooie kleur vacht, maar ik vind ook mijn naam wel bijzonder. Want Kissa is het Finse woord voor kat.
Ik zwierf al een tijdje rond op de vindplaats. Omdat ik een dikke buik had, werd gedacht dat ik zwanger was. Toen ben ik door de VKA (Vermiste Katten Alkmaar) gevangen en naar Stichting Zwerfdier gebracht. Daar ben ik bevallen van twee mooie kindjes. Deze zijn inmiddels al lang de deur uit. Bij Zwerfdier mocht ik in het grote adoptieverblijf wonen.
Ik ben naar mensen verlegen en héél terughoudend. Maar als ze met mij spelen, kom ik wel los. Ik ben namelijk dol op voetballen met een pingpongballetje. Dat doe ik graag met soortgenoten maar ook met mensen.
Nu mag ik op zoek naar een huisje waar ik lekker kan voetballen. Een huisje met een baasje en soortgenoten om een balletje mee te trappen. Dat lijkt me supergaaf! Lees mijn verhaal maar gauw bij Huisje gezocht https://www.stichtingzwerfdier.nl/huisje-gezocht/kissa

Adopteer mij

Kissa

Poes
01-07-2019
16-05-2021
In adoptieplan
29-10-2021
Plaatsbaar
Kissa

<     Kaiser
Mace     >

Kissa adopteren

Wilt u Kissa adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.

Kissa in het echt zien?