Raven wordt steeds minder bang

Mijn naam is Raven en wordt uitgesproken op zijn Engels, dus klinkt als ‘Reven’. Ik begrijp niet goed waarom ze mij zo hebben genoemd, want ik zie er toch niet uit als een raaf en ik ben ook niet zwart. Nou ja, maakt niet uit.

Samen met een aantal soortgenoten liep ik rond bij een boerderij. Omdat dit zo niet langer kon, ben ik naar Stichting Zwerfdier gebracht. Daar bleek dat ik zwanger was en beviel ik van 2 kittens. Toen mijn kittens de deur uit waren, vertrok ik samen met Sunny naar een huisje. Maar toen mijn maatje op een dag niet meer thuis kwam, was ik zo verdrietig dat ik onzindelijk werd. Daarom ben ik teruggebracht naar Zwerfdier. Ik mocht in het grote adoptieverblijf wonen.

Daar ontmoette ik poes Sirana. Wij hadden direct een klik. We liggen graag samen in een huisje. Dat is zo gezellig!
En weet je wat: nu mag ik samen met Sirana op zoek naar een huisje. Dat is een heerlijk idee!
Lees mijn verhaal maar gauw bij Huisje gezocht https://www.stichtingzwerfdier.nl/huisje-gezocht/R...

Adopteer mij

Raven

01-11-2019
17-10-2022
In adoptieplan
17-10-2022
Plaatsbaar
Raven

<     Puma
Sham     >

Raven adopteren

Wilt u Raven adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.

Raven in het echt zien?