Teun is directeur van Stichting Zwerfdier

Een paar jaar geleden ontdekte ik het pand van Stichting Zwerfdier. Ik merkte dat ik het daar erg leuk vond. Ik kreeg veel aandacht en aaitjes van iedereen en af en toe een lekker hapje. Mijn eigen huisje stond een paar straten bij Zwerfdier vandaan, dus als ik behoefte had aan rust liep ik weer naar huis. Maar eerlijk is eerlijk, ik bracht steeds meer tijd door in het pand aan de Klompenmakerstraat. En dat was ook wel nodig, want in goed overleg met mijn baasjes werd ik in juni 2021 tot waarnemend directeur benoemd. Een drukke baan, maar ik werd goed beloond en ik had het erg naar mijn zin.

Omdat ik het zo leuk vind bij Zwerfdier en nog maar heel weinig thuis kwam, hebben mijn baasjes besloten dat ik officieel bij Zwerfdier mag wonen. Dat is lief van ze en ik zal ze ook heus nog regelmatig opzoeken. En ja, ik heb promotie gekregen want ik ben door het bestuur benoemd tot directeur.

Adopteer mij

Teun (Directeur)

12-04-2016
18-08-2022
In adoptieplan
18-08-2022
Plaatsbaar
Teun (Directeur)

<     Sprite
Vonnie     >

Teun (Directeur) adopteren

Wilt u Teun adopteren? Dat kost € 12,50 per maand. De minimale adoptietermijn is drie maanden, de eerste drie maanden worden daarom in één keer in rekening gebracht. Hieronder kunt u via iDeal betalen voor de eerste drie maanden. Over de verdere betalingsmogelijkheden ontvangt u een aparte brief met meer informatie.